30 Nisan 2011 Cumartesi

Hüseyin Köroğlu İle Röportaj


KOLLAMA’NIN ASİ PİKEASI; Ben Bir Köylü Çocuğuyum!

Kollama’nın Pikeas’ı Hüseyin Köroğlu yaşadığı köyün yazlık sinemasında izlediği Türkan Şoray, Kadir İnanır, Kemal
Sunal, İzzet Günay, Cüneyt Arkın gibi efsanelere hayran olup “onlardan neyim eksik” diyerek oyuncu olmaya niyetlenir…


SAMANYOLU TV’de yayınlandığı ilk günden itibaren her hafta ilgiyle izlenen Kollama dizisinin Pikeas karakterini canlandıran Hüseyin Köroğlu Kehkeşan Dergi için konuştu… Kemal Sunal, Kartal Tibet, Türkan Şoray, Fatma Girik ve
daha birçok ünlü isimle çalışmış olan Hüseyin Köroğlu ile tiyatro oyunundan oyunculuk geçmişine, özel yaşamından tutunda gelecek projeleri ve daha nice konulara değindiğimiz bir söyleşi yaptık. İşte Kehkeşan okurları için keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik;

Hüseyin Köroğlu kimdir? Kendinizden biraz bahsedebilir misiniz?

1964 yılında KKTC’nin Gazi Magosa’ya bağlı Gönendere Köyü’nde doğdum. İlköğretimi Gönendere’de, Liseyi Lefkoşa Türk Lisesi’nde, üniversiteyi Ankara Devlet Konservatuarı’nda okudum. Konservatuar’ın Tiyatro Bölümü’nü bitirdim. Askerliğimi yaptıktan sonra İstanbul Büyük Şehir Tiyatroları’na 1989’da dahil oldum. 1989’dan itibaren 40’a yakın oyunda oynadım. Bunların içinde Othello, Abdülhamit, 4. Murad adlı oyunlar(Nasıl olduysa bana ödül de verdiler.)var.

---

Devamı Kehkeşan Dergisi Mayıs Sayısı'nda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube gibi servislerden izlenen videolarla normal indirilen videolar kotadan aynı oranda düşürmektedir. En iyisi kota dostu, düşük mb ama kaliteli bölümleri indirmektir. onun için bu sitede size onları sunuyorum. İNDİRİN İZLEYİN ARŞİVİNİZDE DURMUŞ OLUR NORMAL İZLEME İLE AYNI DÜŞÜRÜYOR KOTAYI .